Groeien kan met een doordachte commerciële strategie!
De markt van vandaag kent immers vele uitdagingen die om een vernieuwende aanpak vragen. Hoe gaat jouw bedrijf om met een terugvallende omzet, stijgende kosten en toenemende eisen vanuit de overheid? Op welke manier kan jij de dalende vraag, de meedogenloze concurrentie en een steeds mondigere consument het hoofd bieden?
Vandaag moet je innovatief en proactief je markt benaderen als je wilt vermijden dat de concurrentie zelf het initiatief neemt. En het is uitermate belangrijk de gepaste marketingtools op het juiste moment in te schakelen. Daarom heeft Partners In Marketing een reeks praktijkgerichte sessies gelanceerd: “One day of training, months ahead of your competition”.
In de Marketing Boot Camp Classic worden tijdens de dag een aantal fundamentele onderwerpen behandeld: marketing & sales basics, het marktonderzoek, het marketingplan en communicatie.
In onze sectorspecifieke Marketing Boot Camps wordt de inhoud daarenboven afgestemd op Automotive, Bouw & Vastgoed, Finance of Toerisme.
Alle Marketing Boot Camps worden voorafgegaan door een persoonlijk intake. Na de Marketing Boot Camp kan jouw marketing actieplan worden opgevolgd tijdens een workshop op een locatie naar keuze.
